چگونه قفل صفحه نمایش آسیب دیده گوشی را باز کنیم؟

cracked screen

چگونه قفل صفحه نمایش آسیب دیده گوشی را باز کنیم؟

آسیب رسیدن به صفحه نمایش تبلت یا موبایل اندرویدی موجب از کار افتادن تاچ آن خواهد شد که در صورتی که دستگاه شما پسوردی باشد میتوان یک موضل بزرگ برای اطلاعات شما محسوب شود چرا که علاوه بر اینکه به طور مستقیم نمیتوانید به اطلاعات دست پیدا کنید بلکه به وسیله کامپیوتر یا گوشی های مشابه دیگر نیز تا حدودی ناممکن میباشد. در این آموزش با معرفی روشی نسبتا ساده سعی میکنیم انتقال اطلاعات شخصی و مهم را میسر سازیم.
در ادامه شما به یک عدد کابل OTG و یک موس ساده کامپیوتر / لپ تاپ دارید ابتدا کابل OTG را از طریق مینی usb گوشی وصل کرده سپس موس را به OTG وصل کنید در صورتی که گوشی شما از کابل OTG پشتیبانی کند حتما نشانگر موس را در صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد. در آن صورت میتوانید به آسانی پسورد خود را وارد کرده و قفل گوشی را باز کنید سپس برای انتقال اطلاعات شخصی به کامپیوتر، اتصال OTG را قطع کرده و گوشی را به کامپیوتر وصل کنید.

توجه ۱ : در صورتی که گوشی به کامپیوتر وصل نشد یا در اتصال آن مشکل داشتید میتوانید تنظیمات USB Debugging را بررسی کنید . (چگونه گزینه USB Debugging را در گوشی فعال کنیم؟)
توجه ۲ : اگر موس به از طریق کابل OTG به گوشی وصل نشید باید در نظر داشته باشید که متاسفانه برخی از گوشی ها از OTG پشتیبانی نمیکنند.

کابل OTG چیست؟

ویدئو آموزشی :

منبع: مجله تکنولوژی دی ال سی

توجه: دوستان عزیز عنایت داشته باشید از آنجایی که مقالات بصورت اختصاصی نوشته میشوند و آن نیز حاصل صرف وقت و دقت تیم مجله تکنولوژی دی ل سی است، کپی برداری از آنها صرفا با ذکر منبع و ارائه لینک غیرمتنی به این صفحه ( فالو و قابل کلیک ) مجاز است.

درباره میلاد

میلاد هستم، علاقه مند به طراحی وب، کدنویسی، تکنولوژی اطلاعات و فناوری ارتباطات. هر چند مشکلات رایج کاربران بسیار فراوان بود اما سعی کردم به بسیاری از آن ها در این وبلاگ اشاره ای کنم و به حل آن ها چاره ای بیاندیشم ..