Samsung Galaxy Tab 4 Nook بزرگ ترین صفحه نمایش سامسونگ

Samsung's Galaxy Tab 4 Nook

Samsung Galaxy Tab 4 Nook عنوان دارنده بزرگ ترین صفحه نمایش سامسونگ نام گرفت سامسونگ که طی سال های اخیر نتوانسته بود تبلت هایی با صفحه نمایش بیش از ۷ اینچ تولید کند محصول جدید خود را با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ وارد بازار موبایل کرد. این تبلت قیمت ۳۰۰ دلار را به خود گرفت و بنابر سازندگان آن، با داشتن این تبلت صاحب بیش از ۲۰۰ دلار مطالب NOOK خواهید بود تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه چهار شنبه منتشر شده است. مشتریان این Galaxy Tab 4 Nook پس از خرید آن، به میزان ۱۴ روز به صورت آزمایشی و رایگان به چهار کتابخانه محبوب و مشهور کتاب های الکترونیکی (زبان : انگلیسی) دسترسی داشته و بخشی از کتاب های The Newsroom، Curb Your Enthusiasm و The Octonauts در اختیار خواهند داشت…!!!

منبع : ترجمه اختصاصی مجله تکنولوژی دی ال سی

منبع: مجله تکنولوژی دی ال سی

توجه: دوستان عزیز عنایت داشته باشید از آنجایی که مقالات بصورت اختصاصی نوشته میشوند و آن نیز حاصل صرف وقت و دقت تیم مجله تکنولوژی دی ل سی است، کپی برداری از آنها صرفا با ذکر منبع و ارائه لینک غیرمتنی به این صفحه ( فالو و قابل کلیک ) مجاز است.

درباره میلاد

میلاد هستم، علاقه مند به طراحی وب، کدنویسی، تکنولوژی اطلاعات و فناوری ارتباطات. هر چند مشکلات رایج کاربران بسیار فراوان بود اما سعی کردم به بسیاری از آن ها در این وبلاگ اشاره ای کنم و به حل آن ها چاره ای بیاندیشم ..